قرآن سوزی آمریكایی ها، ناشی از تفكر جنگهای صلیبی است
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محسن مس چی' روزدوشنبه در جمع نمایندگان استانی معاونت بین الملل حوزه های علمیه، اقدام سربازان افراطی و دین ستیز آمریكایی در سوزاندن قرآن كریم را محكوم كرد و از جامعه بین الملل خواست با این بی حرمتی ها برخورد كنند.

وی با اشاره به هدف دشمنان از انجام عمل زشت قرآن‌سوزی اظهارداشت: ترفندی كه دشمنان اسلام از این كار دنبال می‌كنند، حذف قداست قرآن و شكستن حریم آن است و كسانی كه این كار را می‌كنند به تورات و انجیل هم ایمان ندارند.

مس چی بیان داشت: قرآن كریم بزرگترین میراث حق و حقیقت جامعه بشری است كه بارها نام حضرت مسیح به عنوان پیامبر اولوالعزم و نام حضرت مریم نیز در آن درآورده شده است.

وی تصریح كرد: این افراد بی خرد با آتش زدن نام حضرت عیسی و حضرت مریم ثابت كردند كه به هیچ دینی اعتقاد ندارند.

این كارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مسئولان آمریكایی باید پاسخگوی این نوع اقدامات باشند و امیدواریم دولتمردان آمریكایی نسبت به این گستاخی پاسخی روشن برای جهان اسلام و ملل مسلمان داشته باشند.

مدیر بین الملل مركز نور تصریح كرد: این حلقه‌ ننگین با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز و با حركت كاریكاتوریست خبیث دانماركی و ده‌ها فیلم ضد اسلام ساخته ‌شده در هالیوود ادامه یافت و اكنون به این نمایش نفرت‌انگیز رسیده است.

وی گفت: اقدام موهن و تصمیم شیطانی استكبار جهانی در سوزاندن واهانت به قرآن كریم در ایام بیداری اسلامی، ترویج خشونت علیه اسلام و نشانه ترس جهان غرب از رشد اسلام در جهان است.ك/

7405 / 556





:: برچسب‌ها: توکیو , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: